Місія, бачення, стратегія

/Files/images/ЛНВК.jpg

Освітня стратегія нашого закладу – переорієнтація освіти на розвиток особистості, її глобального мислення та індивідуальності.
Місія ліцею: комплекс напрямків педагогічної діяльності, які відображають загальні педагогічні цінності, наукові погляди та певний інноваційний досвід колективу, спрямований на моделювання гімназії самовираження особистості й розвитку життєвих компетенцій.
Головною метою національного виховання в ліцеї є формування особистісних рис громадянина України, передача молодому поколінню духовної культури народу, його національної ментальності, відчуття причетності до розбудови Української держави. Педагогічний колектив ліцею головним своїм завданням вважає виховання справжнього патріота України, її громадянина. Зусилля перш за все направлені на відродження національного самоусвідомлення людини, звернення до власних джерел та витоків.

Робота в ліцеї спрямована на виконання ст.10 Конституції України та Закону „Про мови”, Закону „Про освіту”, Закону „Про загальну середню освіту” та Указів Президента „Про національну доктрину розвитку освіти”, „Про Програму роботи з обдарованою молоддю”.

Основні пріорітети педагогічної освіти:

-людиноцентрований підхід;

-духовність і громадська освіта;

-культурологічна концепція;

-ідея прав людини;

-актуальність особистісно орієнтованого підходу в умовах модернізації освіти;

-інтерактивні навчальні технології;

-екологічна культура;

-обдарована молодь;

-здоров’я дитини;

- математична освіта – як одна з пріорітетних у розвитку логічного мислення та просторової уяви гімназиста;

-застосування ІКТ на предметних уроках, отримання учнями міжнародного сертифікату володіння інформаційними технологіми.

Кожен член колективу має зрозуміти, що ліцей – це елітарний заклад. Елітарність – це насамперед висока мотивованість на найвищий результат.

У нас такі вимоги:

  1. Відкритість до всіх у кого є відповідні здібності.
  2. Орієнтація учнів на перспективи розвитку саме України як невід’ємної частки інтегрованого світу. Звідси особливий акцент як на плеканні мови, пробудженні патріотизму, так і на поєднанні національного та глобального компонентів освіти з тим, щоб випускники були водночас українцями і громадянами світу.
  3. Гуманітарна спрямованість усього освітнього процесу, яка повинна забезпечуватися за будь-якої спеціалізації шкіл.
  4. Якісно вищий рівень освіти, спрямований на сприйняття культури дій, на інтелектуально-творчу діяльність.
Кiлькiсть переглядiв: 1579